Thursday, August 5, 2010

Lite mer positivt

Det verkar som om dottern har landat ett jobb som servitris hos Friendly's, kanon! De hade tydligen två tjejer som skulle börja plugga på annan ort, så det verkar som om hon kan börja nästa vecka. Hon ska dock fortsätta söka i fall att, tills allt är helt klappat och klart. Jättebra dock!

Och efter 11 epostmeddelanden från mamman och hennes skällande gick det upp ett ljus hos henne: hon hade inte läst mitt första email som förklarade vad som hänt igår, så hon hade ingen koll alls på detaljerna! Hon bad så mycket om ursäkt och sa att jag såklart hade helt rätt...

Om hon bara hade läst hela meddelandet klokt kunde vi ha sluppit allt detta idag, det var verkligen inte kul att behöva lyssna på henne...

Som sagt, drama på hög nivå är INTE min grej alls, jag blir helt matt i hela kroppen, och snacka om att jag har haft svårt för att jobba idag. Nu måste jag helt klart jobba hela helgen med...

Men jag tänker ta en paus och åka till köpcentrat med Sarah och käka lunch och se en film på lördag. Jag behöver lite luftrum om man säger så...

No comments:

Post a Comment