Thursday, August 5, 2010

Ursäkta?

Mamman, med en väldigt ensidig bild av situationen, tycker vi har behandlat ungdomarna respektöst och att vi utnyttjar dem (???). Har ingen aning vad hon baserar detta på, fakta är det i alla fall inte.

Hon gick vidare med att vi inte fick dem att känna sig välkomna !!!

Jag blir bara mer förbannad. Hon kan ju glömma att jag tänker kommunicera med henne om hon ska komma med sådana totalt löjliga anklagelser. Ni vet ju vad vi gjort och sagt, HUR kan man tolka det som att vi behadlar dem illa?

Passar det inte så får hon väl låta dem flytta in hos henne och sin man. Dessa människor överträffar mina vildaste fantasier vad gäller..., ja jag vet inte, vad ska man kalla det hela???

Någon speciellt stor uppskattning känner jag då inte. Efter allt man gjort, få skit så här? Ska vi superdalta med dottern, är det vad hon vill? Hur hjälper det henne?

Och hur har vi utnyttjat dem? Genom att erbjuda dem (frivilligt) arbeta att måla en uteplats för flera tusenlappar i lön? Nått som jag kunde ha gjort på en eftermiddag tog dem 4 dagar, det var ju enormt utnyttjande av oss att tvinga dem till sådant slavarbete.

Fy, hur ska jag kunna koncentreta mig på att jobba med alla dessa galna människor???

No comments:

Post a Comment